sajam
Vesti

Otvoren 46. Međunarodni sajam turizma

Na Beogradskom sajmu svečano je otvoren 46. Međunarodni sajam turizma koji će trajati od 20. do 23. februara 2025. godine.

Kao i svake godine, na Sajmu turizma učestvuju najpoznatije turističke agencije i organizacije koje potencijalnim posetiocima približavaju svoje znamenitosti, zatim razne zemlje, kao i avio kompanije koje nude popuste na putovanja. Ovo je idealna prilika da se istraži konkurencija i da se uvidi razlika između ključnih stvari koje utiču na krajnju odluku turista, a onda i za same ljubitelje putovanja da istraže šta će sledeće obići.

Jedna karta, bezbroj svetova

sajam

Ovogodišnji Sajam turizma nosi naziv „Jedna karta, bezbroj svetova“, što sjajno opisuje događaj na kome se pomoću jedne ulaznice upoznajete sa najrazličitijim destinacijama, kulturama i generalno turističkom industrijom, a na kraju imate mogućnost da odaberete u koji drugačiji svet od vašeg ćete otići.

Izlagački program se sastoji od preko 400 domaćih i inostranih izlagača, a Italija predstavlja zemlju partnera Sajma turizma. Ona je jedna od najposećenijih i najprivlačnijih destinacija Evrope, a ovo partnerstvo će zasigurno ojačati veze između Srbije i Italije. Upravo je Italija zemlja sa kojom je Srbija za kratko vreme organizovala tri biznis foruma, što je još jedan dokaz odlične saradnje.

Osim njenog štanda, najveće gužve su, kao i obično, bile kod izlagača iz Turske, Grčke, Španije i Bugarske. Novost je i to što su po prvi put na sajmu u Beogradu predstavljene Venecuela, Panama i Estonija.

Međutim, za razliku od prethodnih godina, sada su popusti na turističke aranžmane bili manji, svega 5 do 10 procenata. S druge strane, dugačak red ispred Air Serbia štanda opravdan je time što se na letove daje 30% popusta.

Poslužite se

U isto vreme kada je organizovan Sajam turizma, održava se i 20. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, a glavni slogan glasi „Poslužite se“. U fokusu se nalaze domaći izlagači, a svi posetioci će moći da pogledaju raznovrsnu ugostiteljsku opremu. Budući da je prelezak na digitalne platforme sve rasprostranjeniji, na Sajmu se naročito ističu najnovija IT rešenja i aplikacije pomoću kojih je poslovanje olakšano i ide u korak sa trendovima.

Prolaskom kroz hale 2A i 2C, na štandovima se mogu uočiti poslastičarski i pekarski segmenti, radne uniforme, stručne knjige i sredstva neophodna za ugostiteljske objekte, poput posteljina i higijenskih sredstava.

 

Radno vreme sajma je 10-19h, a u nedelju (23. februara) od 10h do 18h. Što se tiče ulaznica, pojedinačne koštaju 700 RSD, a grupne ili one za đake i studente su 500 RSD. Takođe, za učenike srednjih stručnih škola turističko-ugostiteljskog smera je tokom vikenda ulaz besplatan uz overen spisak učenika od strane škole.

 

Autor: Tijana Katić